November 09, 2010

Milo Panas Dan Biskut

 gambar ni sekadar hiasan je..=p
 
Ber breakfastkan milo panas dengan beberapa keping biskut kering yang sememangnya da tinggal beberapa keping je lagi dalam tin ni, 
aku mengisi perotku supaya beliau tidak mengganggu orang lain dalam dewan exam pagi ni..hehe...
bagun awl plok aku hari ini, kunun2 nak study la,
tapi hampeh, duk tengok gambar-gambar pelik dari oh! media kat fesbuk, terus lupa nak study...hahah..
watdefish tol la aku ni kn...ahakz...
owh..aku exm kol 9-12 hari ni..paper 1st...
harap korang doakan aku dapat jawab exam dengan baik ye....chayok2....
daaa~~~ ^_^


4 memBebEL:

pinkroses said...

all da best la incik kamarul....^_^

kakyon@kakrose said...

semuga berjaya..

shima said...

dah lame x mkn biskut hup seng cicah milo panass ke kopi panas.perghhh!

btw,gud luckkk.:)

Zezebel said...

Good luck exam ye, :)

Segalanya Tertera Di Sini..hehe...Jangan Takut aa =p

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Related Posts with Thumbnails