November 19, 2010

Hanya Perlukan Semangat Yang Kuat

Wanita di bawah ni adalah seorang yang sangat gemuk.Korang boleh tengok gambar kat bawah, tapi dengan kesungguhan dan semangatnya yang kuat untuk kurus, dia berjaya mengurangkan sebanyak 155lbs (70kg) dalam masa setahun setengah.

Kalau korang nak tahu bagaimana cara dia mengurangkan berat badan, 
setiap hari dia mengambil sarapan : 2biji telur, atau sepotong keju, atau bubur, sepotong coklat hitam atau sesudu madu, kopi tanpa gula

makan siang : daging yang direbus, ikan atau dada ayam sayur salad yang segar dengan minyak sayur, dan teh hijau

minum petang : epal hijau, limau bali, atau delima 

makan malam : cuma teh hijau

jom tengok perubahan yang terhasil, 










amacam...cantik x..? =)

5 memBebEL:

fairus said...

Betul ke ni.. Boleh kurus giler plak..

L Y N said...

wah!!! dgn ini.. aku makin bersemangat nak kurus!!!! :D

natasha MDG said...

pergh. ni smgt nk kurus ni. keke

nama.aku.lynn said...

gile kagumm!inspirasi nih!hahah

Yopi Bukhori said...

perlu pengorbanan yang besar... Mobil Keluarga Ideal Terbaik Indonesia

Segalanya Tertera Di Sini..hehe...Jangan Takut aa =p

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Related Posts with Thumbnails