November 14, 2010

Kenderaan Yang Menakjubkan

Hohoho...
korang rasa ape la makhluk tu ye..?haha...
benda itu tak lain dan xbukan, beliau ialah trailer aka lori aka makhluk badan panjang.hehe..
jom tengok ape yang beliau ni boleh angkut dan bawa dengan badan beliau yang kecik je bila bawa barang sebesar-besar barang...


nah..amik ko....tangki minyak ke ape dia bwk ni...skali 2 trailer angkut...


rumah pun bole angkut klu nak...


shuttle pon bole bah...=p


ni menatang ape plak..


kepala kapal angkasa tadi....


ohoho...


hoh!!


~~


hambik lg...berapa buah lori guna nih..?


pergh...


kepala keretapi pon boler der...



lagi hebat..kapal terbang pon layan je bawak....


hebat....



dan yang paling berat sekali..kompom korang terkezut punye...paling susah nak bawak di alam semesta..huhu..
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>


4 memBebEL:

cendera jiwa said...

hahahahah
gila terbaik ah entri ni

shafiq said...

takde trailer yang boleh tuka jadi transformer ke ? haha. ;)


My latest entry : Trailer Filem Terbaru Sam Shaheizy, Kongsi

shishi said...

uiyooooooooooooooooooo............gleberat mnatang last 2...uiyooooooooo.........

pN.rOs said...

dasyatnya tak padan ngan body...
tp paling kiut yang last tu haha

Segalanya Tertera Di Sini..hehe...Jangan Takut aa =p

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Related Posts with Thumbnails