November 06, 2010

main Tag-Tag dengan Juliana Suparman

ohoho.....kena tag la pulok, hai Juliana Suparman, kenapa lah aku yang di tag..ape salah daku..?ahaks...
ok la, aku da berhutang ngan akak ni, jadi kena la settle kan..kn..?huhu..jadi keje aku juz nak kena share pasal aku la..tengok kat bawah ni...

"Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, facts or goals about you. In the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tags you. If I tag you, it’s because I want to know you more."
NI la serba sedikit pasal aku..~~ 
1) aku suka  beron9kn diri,
2)xpandai jaga barang sendiri, brg orang lain lagi la..haha..contohnya, nset aku klu tgn basah, tros je pgg, byk kli da rosak nset ni...^_^
3) suka sangat tgk National Geo,Discovery Channel..kalu pegi rumah akak aku, ni kompom aku buka,(uma aku xde astro)sbb uma dia ade astro..haha...
4) suka jln2,suka g tempat2 baru....
5) xsuka cakap banyak, kalu org cakap ngn aku, aku layan je....

6) suka humor...ahakz...ni kompon pengaruh dri ujang, apo?, gempak n yang sama waktu dengannya..haha...

ohoho....6 benda...cukup la....nanti kalu bagitau banyak, banyak benda plak yang terkantoi nanti..hahaha...

oleh kerana aku bagi 6 je pasal diri aku,
jadi 6 orang la yang bertuah yang kena tag..lalalala...

jgn salahkan aku ye korang kena tag n buat keje tuh..hehe..aku pon kena jgk la...jadi, sila la buat dengan penuh ikhlas..lalala~~ 

6 memBebEL:

Qaseh dalia adelia said...

salam hehe...qaseh dah kene tag sebelum2 ni..ngeh2...so kalau nak bace jugak leh refer kat cni..kui2..letih lah nak buat lagi hehek

http://qasehdaliaadelia.blogspot.com/2010/10/qaseh-di-tag-oleh-beela.html

Sky8Men said...

ohooo...wokeh2....^_^

Aliff Haikal said...

thanx la yeaaaaa tag ekal ^^
tp tp tp ekal da buat sebelum ni
agak kemalasan nak buat sekali lagi
XD
kalau nak refer . nah link dy :)

http://ekaldude.blogspot.com/2010/10/pembongkaran.html

Keyrill Eduardo Willeyhem said...

thnk you, bro..tapi keyrill dah buat dah pasal nih! hehehe ... identiti blogger yang hilang!

http://keyrillaugustinegmailcom.blogspot.com/2010/11/mencari-identiti-blogger-yang-hilang.html

beLLa said...

aiyark. terkena sudah. nty akanku lakuin ya. ;p

julianasuparman said...

hahaha...simple but nice dik...
=D

Segalanya Tertera Di Sini..hehe...Jangan Takut aa =p

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Related Posts with Thumbnails