April 18, 2010

Bilik Aku vs Reban Ayam


Sedar xsedar
esok aku da start exam da weh
byk lagi xcover ni
nasib baik la esok exam tngah hari
xdela aku nak kena bangun awal..huahaha


A4= Alpha 4
T3= Tingkat 3
U1= Unit 1

sejak masuk "study week" ni
bilik aku da xmacam bilik da
reban ayam pun aku rasa lagi kemas kut dari bilik aku
cuma yang bezanya bilik aku lagi wangi la dari reban ayam 2..hahaha
dan xada tahi2 berkeliaran..kihkihkih...
bukan malas kemas,
tapi sejak ada 1 "makhluk"  ni yang membuat kacau dlm bilik aku
aku da xtidur kt bilik ni lagi. nak tau ape makhluk tersebut..?




ya..inilah makhluk yang dimaksudkan...
kipas blik aku ni la..
sejak beliau membuat mogok terhadap diriku ini
bising bukan main lagi..minyak abis kot...
bukan nak tenangkan aku time2 dekat nak exam ni
makin buat aku tensen je ade la...





printer ngn speaker da xterurus da....


tempat aku menbelogkan diri... =p



1 baldi air utk prsediaan time emergency..haha...

korang tengok la sendiri bilik aku ni...bersepah kan..ke bilik korang lagi bersepah..?hehe
tapi bilik ni juz aku wat on9 & simpan barang2 penting je..

ni tempat aku beradu yg bru.. =p (ruang tamu)

tempat untuk aku beradu da dipindah kan kat ruang tamu..sejuk,
kipas pun laju dan xde bunyi bising
dapat aku tidur tanpa gangguan...

ape2 pun...lu pikir la sndiri kata nabil...

3 memBebEL:

kazirinkato said...

standard bilik laki lar...heheh...

syirah rasid said...

ouhh bru ku tahuu cmni. haha

Sky8Men said...

syirah rasid: tau ape aa..?hehe..

Segalanya Tertera Di Sini..hehe...Jangan Takut aa =p

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Related Posts with Thumbnails