April 28, 2010

aaghhh...sakitnye telinga!

sakitnya telinga aku bukan la disebabkan oleh penyakit,
tapi housemate aku ni buat psl lagi,
berkaroke lagi dia sorang dlm bilik..tau r duk bilik single,
tapi memekak smpai leh msuk dlm bilik aku..
aduyai, kalu sore sedap xep gk..ni sore..
xtau la aku nak cakap,
walaupun sore aku ni xsedap mana(smalam bru p karok free..hehe)....tapi agk2 la weh..org nk stdy nih...
tau la ko da abs exam tadi,
da xpsl2 aku membebel ptg2 yg indah cmni...huhu...
stdy ke aku ni?haha..ni la persoalan yang bermain dibenak ku...bkk laptop,mcm nk stdy,
tapi da tgk slide 2,3 minit,da ngantuk,blgwalking kt blog org, ilang plak ngantuk ni...aduyai..setan2...
kuat btl power ko utk sesatkan umat manusia ni...



2 memBebEL:

Asfan Ash said...

blog setan ke ko yg setan?hahahhahhahaha

Sky8Men said...

haha..bkn aku mksdkn blog la...aku mksdkn setan ni la..nk bwt bnda bek cm stdy..mst "dia" kaco pnyela..huhu...

Segalanya Tertera Di Sini..hehe...Jangan Takut aa =p

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Related Posts with Thumbnails