April 30, 2010

aku sayang semut

hahaha..
ape kena ngn aku mlm ni,
tetiba je mnjadi plik...
tapi slh ke kalu aku nk syg semut
beliau pon makhlukTuhan jgk kn...?
hehe..sebenanya blik aku ni mmg bnyak smut,
semut skang bukan mcm semut dulu, 
skang air masak pon dorang msuk,
ape pnya semut la..tau la korang skang kat IPTA,
xkan la ngn semut2 skali cerdik kot..haha...
tapi cerdik ke kalu air masak pun diorang hinggap..banyak menyusahkan btl la..
tp xleh jgk kte hina beliau ni kan,
sbb stiap ciptaan Tuhan itu ada tujuan msg2... =)
da lari dari tjuk ni,
benanya nak crite yang td time nk buat air, aku tgk la smut 2 duk berkeliaran kat bekas 3 in 1 aku ni,
pas2 aku fikir la,
nt bila cuti semester stat,
aku xde, n sunyi je kampus, apa la semut ni nak mkn ek..? msti dorang akan rindu aku kan?hahaha
tetiba timbul rasa menyesal n kesian..
dulu time dorang hurung bekas air aku,gula aku, aku penyek2 dorang..
wahh..aku pembunuh..uhuhu...
yela,camne kalu kite jadi sebaliknya,tngah2 nak cari makan,sng2 je kena mati kna pnyek..
means, semut 2 jadi kita dan kita jadi semut..cuba korang pk...
jadi,sbb itula timbulnya tajuk di atas..haha..
ape2 pun..korang kena la syg semut..hahaha..
apela aku ni, muka ganas, tapi dalam hati ada taman..wakaka...

 

5 memBebEL:

kenwooi said...

semut are fine.. but if too many then will be annoying.. =P

penaberkala said...

haha, semut masuk u kot
kat celah2 buku pun hinggap, adeii

Shukor said...

btul2..klu semut yg biase2 xpe.tpi klu semut api ke, yg jnis gigit2 punye..xdpt nk diselamatkan la..huhu

Sky8Men said...

kenwooi: hahah..that right bro... =p

penaberkala: huhu..sbb mkin ari mkin plik..hahha

shukor: hahha.klu smut hitam bole lg la..smut cm smut api 2..xleh consider da..haha...trus membunuh tp ada bls kasihan... hahaha

Anonymous said...

hahaha...s0 sweet dulu time stdy p0wn smut sllu ms0k dlm hilter..kdg2 marah gak ar..dlm air p0wn diew nk hinggap..ad00ii cemut2.....

Segalanya Tertera Di Sini..hehe...Jangan Takut aa =p

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Related Posts with Thumbnails