June 04, 2011

Jemaah Kolestrol : Nasihat Yang Berguna



Cerita cerekarama di TV3 tadi aku tengok memang bagus la
banyak nasihat-nasihat dan petua kesihatan yang boleh kita teladani dari cerita itu.
Aku tak tahu da berapa kali cerita ni main kat TV3, 
tapi ni aku baru tengok cerita ni..
berunsur lawak pun ada,tapi banyak diselitkan dakwah dan petua untuk kesihatan..


Cerita kisah pasal jemaah masjid yang lebih kepada isu makanan semata-mata berbanding dakwah atau amalan yang perlu dilakukan..
kepercayaan karut juga menjadi tabiat orang sekarang yang selalu mengaitkan sesuatu yang terjadi dengan perkara khurafat...
apa-apa pun ,cerita macam ni memang bagus la dari duk tayang kisah pasal cinta,pasal perniagaan besar sume...

TV3 best!!

1 memBebEL:

kak lang said...

hahaha, ap la...betol3, huhu...nnt follow ak arrrr...hehehe

Segalanya Tertera Di Sini..hehe...Jangan Takut aa =p

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Related Posts with Thumbnails