June 03, 2011

Air Buah Gelas Beso Pior

Yuhuu......
Saje rasa nak update plak pasal air buah gelas besar kat ngn rumah aku ni..
jarak lebih kurang 3minit naik moto..hehe..
Air buah gelas besar kalau kt Terengganu ni, kat area2 kampung aku ni agak popular la...
kat Seberang Takir, korang pernah dengar..?


nama kedai ni Air Buah Pior depan KEMAS dekat seberang takir..
aku datang sini benanya lepas main futsal,
singgah minom air carrot susu dengan mam mee hun sup...


ni aku order air buah gelas sederhana je..
ni pon xlarat sangat da nak habiskan...harga RM2.50..
murah ke mahal korang rasa..?

 aku duk bahagian dalam sikit.xramai sangat,

tapi kat belah depan memang penuh..

Selain air buah Pior ni,
ade juga air buah Pak Hassan...kedudukan xberapa jauh je..
tapi aku lagi suka datang sini la, santai je..
dah...cukup la itu untuk kali ni..hehe..
salam...

p/s : kualiti gambar xbape ok,snap guna kamera nset je.. =p

1 memBebEL:

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??

jumlah claim insuran kereta kemalangan

wahhhhh kalau yang kecik pun aku tak leh nak habiskan ni kan pulak yang paling besorrr... kembung perut tau

Segalanya Tertera Di Sini..hehe...Jangan Takut aa =p

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Related Posts with Thumbnails