June 22, 2011

Anda Sihat?Saya sihat... =)

hohoi.....pekabor aa sume...
Semalam sky pergi bandar kt ngn rumah sky la...
bandar Kuala Terengganu...
niat nak pergi post surat kat adik dengan pi kat TM nak pasang streamyx plak kat rumah..
dah fedup sgt dengan broadband...huhu..
tadi just pergi ambil borang dan tanya2 kos sume je dulu...
egt nak ambil yang paling murah la..
sbb nak download skang pon web download da kena sekat kn..adess....


ha...lari tajuk ni...
nak cerita yang LPPKN iaitu sejenis kuih..opss...bukan la..hehe
Lembaga Penduduk Dan Pembangunan Keluarga Negara....
dorang ada buat pemeriksaan kesihatan percuma la smalam berdekatan Pasar Payang..
aku pon da tau benda percuma...cepat jela..haha..
aku sebenarnya nak check tahap kolestrol dengan glukosa dalam badan aku je ni...
nak check sama ada ada penyakit terutama kencing manis dan darah tinggi ada ke x...
agak xramai yang pergi,tapi aku buat muka xmalu juga pergi kt situ..
ada beberapa orang yang agak berumur la dari aku kat situ..
tengah tunggu giliran nak buat pemeriksaan..
nasib baik tempat menunggu dalam bas yang berEkon sejukkk...huhu..
Tapi da dapat result dari meksi aka Nurse,Alhamdulillah..tahap kesihatan aku di tahap terbaik!!syukur..
cuma aku di nasihatkan utk terus kekal ngn berat bdn cmni....lau boleh trun kn sikit pon ok..
jadi kena diet2 la ni 

da..itu je nak share...
korang jangan lupa check kesihatan korang..
skang penyakit nak datang xkira tua muda...
da..salam.. =)


3 memBebEL:

Echa said...

wah3..nanti share kos psg streamyx ok..hehe..

orait2..smoga sihat selalu..hehe ;D

Still alive said...

oho..jga kesihatan sokmo naaa...
kite nak idop lama:-)

Hans Hanis said...

aku tak cek plak
nanit nak check juga la

5 Sebab Kenapa Aku Suka Wordless Wednesday

Segalanya Tertera Di Sini..hehe...Jangan Takut aa =p

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Related Posts with Thumbnails