June 27, 2011

Awak...saya mintak maaf...

Salam awak...cinta hati saya....
saya tahu saya tidak sesempurna lelaki lain,
tapi saya rasa saya sempurna bila awak di sisi saya,
saya bahagia sangat dengan awak selama kita kenal,
saya xpernah bosan dengan awak walau kita duk mesej 24jam atau cakap telefon,
saya dapat mesej dari awak, da buat hati ni gembira,


awak...
saya mintak maaf,
semalam bukan niat hati saya untuk tipu awak atau ape2,
saya mengaku saya salah,tapi memang saya rasa penat dan mengantuk semalam,
tapi ada sebab yang saya da bagitahu kat awak,saya xdapat tido, 
tapi saya tido lewat sikit je,
saya tido pun tak buat benda bukan2 belakang awak...

awak..
awak tau kan kita sayang awak sangat2...
saya xpernah rasa awak mnyusahkan hidup saya..
tapi kalau saya ada terbuat awak susah,saya mintak maaf sangat2 awak...
saya sayanggg awak!!

awak,
saya tahu saya pernah buat salah besar dulu masa permulaan kita kenal,
tapi itu dulu,
saya xnak kehilangan awak lagi,
saya nak awak,saya sayang awak..
saya terima awak seadanya awak xkira awak keadaan camne pun..


awakk...
maafkan la saya...
saya tahu awak banyak menangis disebabkan saya,
tapi saya tak mampu nak buat benda lain selaian mohon awak MAAFKAN SAYA...
saya berusaha lagi buat yang terbaik untuk awak...

kalau2 awak ada terbaca post ni....saya nak awak tahu,
SAYA SAYANG AWAK SANGAT2!!
maafkan saya wak.... =(

3 memBebEL:

kak lang said...

muehehehehe...

Still alive said...

sape cinta hati awk 2??

Still alive said...

awk2..
kite tag awk dlm entry kite au..haha..
trime je laa=p
http://zuraidahismail89.blogspot.com/2011/07/mega-giveaway-by-yana-cik-putih.html

Segalanya Tertera Di Sini..hehe...Jangan Takut aa =p

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Related Posts with Thumbnails