December 02, 2010

Teksi Di China

Korang selalu tengok kalu kat airport, mesti ramai teksi2 beratur nak tunggu ambil penumpang kn..?
aku pernah tengok kt KL Sentral..bukan main panjang teksi2 beratur..kalau kt lua bandar kegunaan teksi ni memang agak kurang menyerlah sikit la..bagi aku la sebab aku naik moto..hehe...
tapi teksi ni memang penting...jom tengok teksi2 kat China yang mempunyai penduduk paling ramai di Dunia ni...





5 memBebEL:

iszieylyanziy said...

mak aiii!! teksi depa...aish,,,pjg glew

Mizi a.k.a SKELERTOR said...

fuh panjang giler.. sehari dapat bape $$ je tu?

♥NuR SyAFiQah♥ said...

huhu..kuning je sume..hehe

nama.aku.lynn said...

waahh..dah jd pmndangan daa..=)

FaDLi said...

penah tengok photos2 nih...ni teksi beratur untuk isi gas untuk teksi diorang. NGV~

Segalanya Tertera Di Sini..hehe...Jangan Takut aa =p

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Related Posts with Thumbnails