December 13, 2010

Pelik Tapi Jangan Hairan

Assalam semua....da lama xberupdate blog ni..skang da mula praktikal....jadi agak busy la sumtime..hehe...
tapi nak jugak kongsi dengan korang sedikit gambar2 yang agak pelik tapi benar ni...
layan...~~
 
ohohoo...


 ni la akibatnye kalau da malas sgt...tapi nk pulak sihat..adess..


 ades..canggih plak keranda skang ni ye... =p


 wtf?


waah....ade style la....=p


giler punya banyak basikal...


landing bek punye...


hoh!..camne nak ski ni...


apekan?


hoh?


yang ni la aku rasa paling malas,pengotor punya olang o0o0..huhu
 


7 memBebEL:

_aLiaHwaFa_ said...

last pic tuh sgt gelii.

efa said...

pic yg ke 3 tu unik+pelik hahaha

pic yg last tu sgtlah geli+pengotor punya org hehehe

Hanisah Safian said...

eksiden hari2 bawak moto camtu.hahahahahah :D

gamba last? *muntah*

amirah said...

pic yg bawak motor 2..lenguh kot tangan..hehe

h A n Y S said...

erk! gambar last tu, siyes nak muntah!

a'im said...

mat motor tu selalu jer ada kat highway

Nieyzar said...

Pic last tu best. hahah! kalau tdoq tak payah dia pakai tilam, rambut tu dh cukup empuk dah..
=o

Segalanya Tertera Di Sini..hehe...Jangan Takut aa =p

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Related Posts with Thumbnails