October 19, 2010

GiGi SaKiT!!

huhu...sakit gg lor...
rasanya bertahun da kot gg aku ni xbuat hal..
tapi sejak akhir2 ni je beliau mula memogokan diri beliau..
akhirnya terpaksa juga aku pergi hospital..
then..as a result, 
lepas doktor buat pemeriksaan 
2 batang gigi ni nak kena cabut & lbh krg 3 lg nak kena tampal..
WTF???
 
 
 
xsangka..beliau mula mogok secara beramai-ramai..
aduyai...gigiku syg..jgn la kamu membuat hal di waktu2 tuan kau nak exam ni..huhu..
 
sebenarnya 3 minggu lepas aku pergi periksa gig aku ni,
tapi sampai sekarang, masih xberani la nak g cabut..hahaha...
lagipun hari untuk cabut gigi tu clash plak ngn kelas aku..
ape bole buat..kena cari masa yang sesuai la....
lama da xmkn coklat nih..gigi sakit...
nama je duk kat labuan, coklat berlambak tapi xdapat jugak makan coklatnye...
apekan..???huhu...
da...nak wt asement lu..penat da membebel ni..
bukan pakcik gigi ni dengar pon..kn...?hehe..

0 memBebEL:

Segalanya Tertera Di Sini..hehe...Jangan Takut aa =p

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Related Posts with Thumbnails