October 23, 2010

70 Terabyte bersamaan dengan?

 Sapa yang suka mendownload muvee, lagu, or pape je la..
mesti inginkan storage yang besar untuk simpan benda2 tu semua
So, tambah la storage korang tu sampai leh jadi 70TB yang bersamaan dengan.....
70,000 GB..?
sebab 1000GB = 1Terabyte (btl ke...?hee..)
bapak besar punya hard disk kalau 70TB!!
ni ada gambar orang yang menggabungkan hard disk sehingga menjadi 70TB!! bukan 70GB ye...
untuk menyejukkan dia punye hard disk ni, 
dia tambah 20 kipas di atas kotak yang digunakan untuk menggabungkan hard disk tersebut..




pergh.......ade berani ke nak buat macam ni..?hehe ^_^
macam2 boleh simpan wo0o0...

4 memBebEL:

Anonymous said...

huhu

Mizi a.k.a SKELERTOR said...

perh!!! giler maniac!

aku rase tu tokey cetak rompak nye HDD casing.. die nak download sume mende masuk situ sbb burn msk DVD or CD

admin said...

myb la kot..klu x...xkn snggup buat bnda2 ni sume...heehe

iyou said...

giler la... cmnih nak cari 1 file dlm hardisk tuh kompem berjam2

Segalanya Tertera Di Sini..hehe...Jangan Takut aa =p

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Related Posts with Thumbnails