Sebenarnya aku dah nampak surat ni beredar dalam facebook sejak 2 hari lepas kot,
apa tujuan kerajaan keluarkan surat macam ni..?
susah la untuk aku & graduan lain yang baru je nak mintak keje dalam sektor kerajaan kalau camni...
Sebab apa ini berlaku, kerajaan tak ade duit ke..?nak berjimat ke..?or pilihan raya nak dekat..?
apa2 pun, harap jangan la beku lama2 sangat..kesian kat aku yang nak keje kerajaan ni..hukhukhuk
ada siapa2 nak tahu ke sebab ape..?


