Showing posts with label final exam. Show all posts
Showing posts with label final exam. Show all posts

November 09, 2010

Milo Panas Dan Biskut

 gambar ni sekadar hiasan je..=p
 
Ber breakfastkan milo panas dengan beberapa keping biskut kering yang sememangnya da tinggal beberapa keping je lagi dalam tin ni, 
aku mengisi perotku supaya beliau tidak mengganggu orang lain dalam dewan exam pagi ni..hehe...
bagun awl plok aku hari ini, kunun2 nak study la,
tapi hampeh, duk tengok gambar-gambar pelik dari oh! media kat fesbuk, terus lupa nak study...hahah..
watdefish tol la aku ni kn...ahakz...
owh..aku exm kol 9-12 hari ni..paper 1st...
harap korang doakan aku dapat jawab exam dengan baik ye....chayok2....
daaa~~~ ^_^


November 02, 2010

Final Exam, Praktikal Dan UMS

 
Final exam aku yang mmg final...maksud aku, ini lah exam aku yang terakhir sejak aku belajar di UMS nih.
macam-macam perkara aku lalui sejak aku daftar di UMS ni pada tahun 2007. Walaupun semasa aku dapat surat tawaran belajar kat Sabah ni, mula-mula ingat aku memang kampus kat Kota Kinabalu, last2 UMS ni ada lagi cawangan dia di Labuan....
 
korang tahu ke sebenarnya labuan ni kat area mana, dan macam mana rupanya Labuan nih.?sumpah,aku memang xkenal labuan ni camne sebelum ni..rupanya2,Labuan adalah sebuah pulau yang bebas cukai,sama mcam Langkawi la. dan yang lagi best, Labuan ni adalah sebuah negeri iaitu Wilayah Persekutuan sama macam KL n Putrajaya..kalu nak tahu lebih lanjut, search la pakcik Google ye..hehe..

selepas exam final ni, aku kena g praktikal pulak then baru la konvo...sedih juga rasa da xlama nak tinggal kat Labuan yang FREE TRADE nih..hehe..coklat murah,mutiara murah,rokok murah( tp aku xmerokok..huhu) dan segala2nya la...
 
 
 Final exam aku start 9hb.11 sampailah 26hb.11.....dan aku praktikal start 6.12.2010 sampaila 12.02.2011....aku tahu semua kawan2 di IPT lain pun sekarang tengah bertarung ngn final exam masing2 kan..?AKU UCAPKAN SELAMAT MENJAWAB EXAM, & bUAT YANG TERBAIK!! doakan untuk aku sekali ye?

Segalanya Tertera Di Sini..hehe...Jangan Takut aa =p

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Related Posts with Thumbnails