Showing posts with label cool accessories. Show all posts
Showing posts with label cool accessories. Show all posts

November 18, 2010

Aksesori Rumah Yang Cool

Lagi benda-benda cool yang patut ada kat rumah korang..
kalau korang ade benda2 ni, kompom respek la aku kt korang..haha..
cool siot..jom layan...~`


ha..lock yg unik...agk2 bape lama bru boleh korang bukak pintu rumah korang..?


yang ni cool jgk...ciap ade gmbr tie lg nih..


 tempat sangkut baju, tapi bentuk pisau...stylo r...


amik ko...dari biar je brg2 ni kt bwh rumah,baik la buat tmpat sangkut baju kn?haha


ini memang kategori rumah yang up to date la...iphone theme..=p



yang ni memang aku suke abis...stylo je tmpat letak kasut...kemas je nampak kn..?

Segalanya Tertera Di Sini..hehe...Jangan Takut aa =p

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Related Posts with Thumbnails