January 29, 2012

Perodua Kelisa...fuhhh...mengancam!!

Lame xupdate....skang sky da bekerja..da xmenganggur lagi.. =p tapi tengah mencari kereta sekend untuk kemudahan pergi balik kerja..
Sky da ada motor,tapi sesetengah keadaan,kereta adalah sangat perlu. Musim hujan or nak balik kampung...kereta adalah penting...
Jadi sky nak beli beli kereta sekend harga berpatutan...kriteria utama mesti JIMAT MINYAK,LOW Maintenance dan bayaran bulanan bawah 4ratus sahaja..
Cadang nak ambil Perodua Kelisa Limited Edition,.sebab:


1) terbukti minyak jimat
2)maintenance rendah
3) bayaran bulanan rendah (price around below 20k) so bulan2 bawah 4rat installment
4) cute & nampak sporty


Kereta idaman hati adalah Mini Cooper...tapi xmampu..jadi kelisa pon da look alike kan2..=)
Sekarang tengah servey nih...harap2 dapat kereta ni...nak cari yang manual dan kalau sambung bayar pon ok/.
Nak ambil viva baru,tapi seyes,langsung xberkenan kat hati kereta tu..huhu...
Ada siapa2 yang tau or leh bagi cadangan kat saya pasal kereta ni..?ada yang nak bagi sambung bayar ke...


majulah kelisa untuk negara.... =)

9 memBebEL:

sang kelisa said...

kelisa adlh yg terbaek tuk kete yg brsaiz mini..kelisa mke future truly happen..

achik said...

sY puN nK juGa p sKrNg mSh adE kEr. .. ???

sid said...

gud lark cri kete!
haha.kelisa dah x kuar model dah,sbb dgantikan dgn tknologi baru "VIVA"!!

fyi,kelisa mule kuar 2001 dn dhentikan kuar pada 2007...nyway nice blog!

Anonymous said...

msuk enjin yrv 1.3 baru laju sbb ad turbo

zeant1987 said...

sekarang guna MYVI SE 1.3 tp mmg still impikan kelisa coz minat sgt tgk kelisa tuh..cute giler..really hope dpt beli kelisa suatu hari kelak..tunggu bajet ckp nak beli cash kelisa..hohoho...

adam said...

Mau kelisa?

Amirul Azeyady said...

Ada ke? 0192255593. Klu ad pm

Amirul Azeyady said...

Ada ke? 0192255593. Klu ad pm

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

Segalanya Tertera Di Sini..hehe...Jangan Takut aa =p

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Related Posts with Thumbnails