August 01, 2010

Bulan Pose (nak cerita cket nih....)

Salam semua...
pagi-pagi ahad ni,mesti ramai lg yg tido ni kn?
haahha..biasa la,time ni la nak amik masa nak balas dendam,bangun lewat2..
semua orang tahu,tak lama lagi kita akan menyambut ramadhan,
tahun ni aku beraya diperantauan lagi untuk kali yang ke 3 =)
dengar di perantauan,macam jauh plak kn aku blaja?hahaha
still dalam Malaysia lagi,cuma merentasi laut je..hehe...
ok,da nak dekat puasa ni, 
aku nak mintak maaf la dengan semua orang yang berasa hati ke dgn aku,
aku ade tersilap komen ke,gurau2,aku mintak maaap dari hujung rambut sampai hujung kaki,
harap korang dapat maafkn aku la ye...
dkt tjuk lain,tapi isinya len,hehe..jgn marah ea.... =p

6 memBebEL:

Lean said...

Dropping by ere dude. =). Smiles

Sky8Men said...

thankz.dear....

IntanBerlian said...

huhu mohon maaf juga sempena ramadhan ni =D

hans said...

tq sudi lawat blog aku
selamat berpuasa minggu depan

P/S : Anda Semua Dah Daftar Sebagai Pengundi?

Sky8Men said...

intan berlian: huhu....0-0 hehe

hans: same2...u to.. =)

hans said...

jangan lupa puasa penuh yer tahun nih bro

P/S : Entry 18SG : Ayam Nih Tak Masak Lagilah! Aku Gigit Tersembur Darah Ayam Nih!

Segalanya Tertera Di Sini..hehe...Jangan Takut aa =p

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Related Posts with Thumbnails