April 24, 2011

Yamaha LC135 Last Edition 2011

Salam semua, dah lama tak berupdate belog nih..semuanya berpunca dari Broadband..nk jimat bndwith punya pasl dr cpt abs..trpksa stop berbelog..hehe...
Ha..kali ni nak citer pasal motor aku la pulak...nak cite ni..(ce cite..ce citer...), bertarikh 13/03/2011, "kuda putih"aku pon diambil di kedai Yamaha.Hoho..Motor ape.?dah tentu la Yamaha LC135 pujaan hati sejak sekolah menengah lagi teringin nak beli. Tapi xmampu, lepas da habis ambil degree baru la dapat memiliki..(kcian kn..).

Jadi ni la sedikit gambar2 untuk tontonan kalian suma...Sume Stended mended lagi..Lom rasa nk modi lg la..syg lg..haha...

ni kt depan uma...

ni lak kt depan stesen bas KT






Itula sedikit info dan gambar pasal motor baru aku nih.
Untuk pengetahuan lagi, motor ni adalah edisi terakhir yamaha 135LC setelah kemunculan LC135 2011 yang berwajah baru dengan  5speed! wow...~~
Sebenarnya aku da tau motor LC 2011 nak klua xlama lagi, tp memandangkan harga da tntu mhl, jadi motor ni aku sambar dlu, then sminggu lebih lps tu, baru la edisi LC 2011 dikeluarkan...
Cam tu la citenye...cukop la dulu untuk kali ni..mls da rasa nak taip banyak2..aku bukan pandai membebel pon..kahkah...
ok..chow dlu....Salam der.... =p

p/s : lom smpai sbulan moto ni, aku da lenjan dulu bwk p KL dari Tgganu ulang alik....huahaha...

6 memBebEL:

Still alive said...

tahniah ler!!~~

Sky8Men said...

wekk =p tahniah2...

Hasdin said...

ok jugak tu..lc memang ok http://mykampong-hasdin.blogspot.com/2011/06/cara-memasang-fenderless-yamaha-lc-135.html

Anonymous said...

easy money online
http://fast2earn.com/-69144.htm

mohd syafiq ashraf said...

salam bro..tumpang tanya.. cover set asal nk jual x..??..klau nk jual bg taw saya k..saya tggu replay daripada boss..=)..

Sky8Men said...

uit..xjual bos..ala..set ni bukan rare pon..cari set 1st model baru rare...hehe

Segalanya Tertera Di Sini..hehe...Jangan Takut aa =p

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Related Posts with Thumbnails